2013. május 17., péntek

Haul: Party 22, I love bizsu

Sziasztok!

A legutóbbi vásárlásom alkalmával határozott elképzelésekkel mentem, előzőleg kinézett dolgokat vásároltam. Na ez most nem így történt, teljesen impulzus vásárlás volt! :)


Ezúttal a 32-esek terénél lévő üzletbe mentem (Party 22), eddig még nem jártam ott. Amúgy nagy ritkán a Jászainál lévőbe szoktam benézni. Nem is igazán jött be, a másik szerintem sokkal jobb. Nem is nézelődtem sokat, csak átfutottam mindent, de azért ezen a nacin megakadt a szemem. :) 100 % bőr, Bershkás, 1500 Ft volt. :) (Csak egy gomb kell rá.)


Jajj ez a táska...Rögtön a szívembe lopta magát, amikor megpillantottam a Corvin negyednél lévő I love bizsuban. Azonnal tudtam, hogy ez nekem kell! :D Stradivarius, 1980 Ft, hibátlan.


Erre most mit mondjak? Ott lehet hagyni 790 Ft-ért?! :D Én nem tudtam és még mindig boldog vagyok, hogy megvettem. :D Hibátlan.


A végére azért csak csak belefutottam egy lakkba is. :) Most akciósak a NYC lakkok a Rossmannban, 350 Ft körül vannak. Imádom ezt a világos lila színt...

Az első két üzlet hétköznaponként este hatig van nyitva, gondoltam hasznos infó. :)

Mit szóltok, ügyes voltam? ;)

14 megjegyzés:

  1. I love bizsu üzlet ugyanolyan, mint a Szent István körúti? :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van egy bőr sortom. :) A nyaklánc egyszerűen csodálatos, olyan hercegnős vagy jégtündéres... :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper szerzemények, sort, táska, nyaklánc jöhetnek! :))

    VálaszTörlés
  4. Jajj, megint igazán klassz darabokra sikerült lecsapnod, nem is igazán tudnék választani közülük. :)

    VálaszTörlés
  5. Uuuu de imadom az I love bizsut:) kedvenc kiegeszitos helyem a varosban lassan en is elnezek oda megint, ugyis regen voltam mar. Nagyon jo dolgokat vettel!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nagy szerencsém volt, mert pont akkor rakták ki ezt a láncot meg még egy csodaszépet, rögtön le is csaptam rá. :D

      Törlés
  6. És a Corvinnál pontosan hol van az I love bizsu bolt? Holnap lehet megnézném!
    ui.: a másikhoz csak véletlenül posztoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Petőfi híd irányába a jobb oldalon, nagyon közel a megállóhoz.

      Törlés
  7. Wooow, az a nadrág baromi jó, főleg ennyiért... :D Ez a Party 22 ilyen turi-szerű? Augusztusban költözöm Pestre, tuti lecsekkolom. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kimondottan turi, de végülis annak is mondhatjuk kb. :))

      Törlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)