2012. november 27., kedd

Nails: good as gold

Sziasztok!

Ezt a két lakkot egy kedves barátnőmtől kaptam. :)



Ha jól emlékszem, egy réteget kentem csak fel. A számát viszont nem tudom biztosra megállapítani, talán 27-es, de még egy b10 felirat is odakerült. Mindenesetre nagyon szép ez a lakk szerintem, fémes beütése van.


Nem is volt kérdés, hogy a kettőt együtt fogom használni. Viszont örökös problémám a csillámok fotózása, így kérlek képzeljétek oda a csillogást, mert csillog. Nagyon. :) (Moyra 76)



Szeretitek az arany körmöket? Ez hogy tetszik Nektek? :)

15 megjegyzés:

  1. imádom az arany körmöket, az elmúlt három hétben kb ezzel a moyrával lakkoztam! :) a felső viszont nincs meg, de nagyon tetszik. be kell szereznem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted az aranyat, akkor érdemes beszerezni tényleg, mert tök olcsó. :)

      Törlés
  2. Nincs arany lakkom, de ezek tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is csak egy volt előtte, amit el is ajándékoztam. :D De ezek gazdájukra találtak. :)

      Törlés
  3. Csillámot úgy tudsz fotózni, ha életlen képet teszel fel. A fókuszt máshova kell helyezni, előrébb. ^^ A kép életlen lesz ugyan, de csillogós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én ezt úgy szoktam elérni, hogy este lámpafényben vaku nélkül fotózok. :D Csak nekem ezek a képek nem annyira tetszenek, éppen ezért nagyon kell már egy új gép nekem. :) Köszi, hogy írtál!

      Törlés
  4. Az Aden arany nagyon tetszik! Ilyenkor ünnepekkor én is rá vagyok kattanva az arany lakkokra! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nekem van ilyen Moyra lakkom, és nagyon elégedett vagyok vele! Barátnőmnek meg 1 hete volt a szülinapja és ilyne Aden lakkot kapott. Szerintem mind a kettő jó.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)