2012. október 3., szerda

The big clothing exchange

Sziasztok!

Az előzőhöz hasonlón (megnézhetitek ITT) most is összejöttünk egy kis csereberére. :)


Ismét leszögezném, hogy nem a divat volt a fő szempont, hanem inkább a kihasználhatóság. Szereztem olyan darabokat, amik tökéletesek lesznek egy lazulós naphoz itthonra vagy edzeni. Amin viszont meglepődtem, hogy ezek mellett vadi új cipőket és kabikat is hoztak a lányok, amik csúcsszuperek. :)

Most nem kommentálnám egyesével az összes darabot, úgyis látjátok, hogy milyen alkalomra lehet őket hordani.
















Oké, most jönnek az abszolút kedvenceim! Pedig már jócskán imádom az előző ruhákat is, pl. csipkés szoknya, kockás ing, rénszarvasos cicanaci mennyire cuki már. :D De a többit is ugyanúgy. De ezek....

Ez a kabát annyira jól fog menni a gumicsizmámhoz (és minden máshoz :D ). Már látom magam előtt, ahogy esik az eső én pedig vidáman sétálgatok. :D


Nincs mit mondanom, egyszerűen tökéletes, azóta minden nap ezt hordom. :D


Szintén tökéletes darab, várom a hűvösebb időt. :D Csodálatos lesz a terepmintás kabátommal. :)


És a fő attrakcióóó! Ha csak ezt az egy darabot kaptam volna, már akkor is boldogan és elégedetten üldögéltem volna egész nap. :D



Összességében tök jó holmikat szereztem és minden egyes darabnak nagyon örülök! :)
Remekül éreztem magam ezen a délutánon és boldog vagyok, hogy ennyire jó cuccokkal bővíthetem a cipő- és ruhatáramat! 

Ezúton is köszönök a Csajoknak mindent, remélem Nekik is hasonló jó élményeik vannak! 

Nektek hogy tetszenek? :)

NYEREMÉNYJÁTÉK ITT

18 megjegyzés:

  1. Júúúúj a magassarkú és a leggings áhhh! *.* Nagyon jóóók! :)
    Én még sose hallottam a környezetemben ilyenről, bár az is igaz nem sok holmim van ami fölösleges lenne számomra...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mi is most jöttünk össze másodjára, de szerintem szokást csinálunk belőle. :)

      Törlés
  2. nagyon szupi dolgokat szereztél!:) irigyellek:) kedvenceim a cipők:)

    VálaszTörlés
  3. Ahh nagyon sok jó dolog került hozzád. Nekem a két leggingsre csillant fel a szemem, mit meg nem adnék értük. De az a magassarkú is gyönyörű :) Igazából én kíváncsi lennék arra is, hogy te ilyenkor mit viszel el, esetleg legközelebb..? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, lehet le kellett volna fotózni azokat is, igazad van. Amúgy volt egy kék H&M-es kardigán, két póló, két top (ebből az egyik az a narancssárga, amit a múltkorin szereztem) és a sötétzöld szegecses felső a múltkori adagból szintén. Volt még egy futónadrág is. Hirtelen ennyi jut az eszembe, remélem nem hagytam ki semmit. Viszont nagyon jól jártam így is. :)

      Törlés
  4. 2 utolsó cipő tetszik, meg a rénszarvasos cicanaci, és a piros köves karkötő gyűrűvel:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is nagyon tetszenek. Külön öröm az a karkötős dolog, régóta szerettem volna ilyet, csak ki kell szednem belőle pár szemet. :)

      Törlés
  5. szupiszupiszupi cuccosok!! :)

    VálaszTörlés
  6. A két cicanaci és a csipkés szoknya nagyon jók!! És azok a cipők! :D Szuper szerzemények! :)

    VálaszTörlés
  7. Baromi jó cuccokat szereztél ismét ! :) Annyira jó amit csináltok <3

    VálaszTörlés
  8. Áááá, de jó cuccok! Irigykedek nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)