2012. szeptember 5., szerda

Nail of the day: gradient & essence peel off base coat

Sziasztok!

Szóval a szivacsos technika. Ami olyan könnyű...Csak nem nekem! :D Az első próbálkozásom teljes kudarcba fulladt. Vonakodva, de azért megmutatom a képeket, elrettentő példának. Alaplakk olíva, de van benne neon és fehér is, nem is tudom hogyan gondoltam én ezt... :D



Oké, a második próbálkozásom már valamivel jobban sikerült. A színeket tökéletesen párosítottam egymáshoz, olyannyira, hogy nem is látszik az átmenet. Mintha egy szín lenne a körmeimen, csodás. :D





Nem hiszem, hogy egyhamar próbálkozom még ezzel a technikával. :D
A második változat azért nem volt akkora kudarc, csak a színválasztás volt rossz, lehet így még van egy kis remény. :)

Azért, hogy valami értelmes is legyen ebben a posztban, megmutatom az Essence Ready For Boarding Peel Off Base Coat-ot, azaz a lehúzható alaplakkot.


Szerintem ez hatalmas találmány! Szeretem a csillámos körmöket, de az a kín, ami árán lejönnek, azt nagyon nem bírom...Ezt az alaplakkot csak felkenem, rálakkozok (elsősorban csillámosnál fogom használni) és ha meguntam nem lemosom, hanem egyszerűen csak lehúzom. Szuper! :)



Ismeritek/szeretitek ezt az alapozó lakkot? És hogy álltok a szivacsos technikával? :)

10 megjegyzés:

  1. Én is emiatt vettem meg ezt az alaplakkot. A szivacsos technikával eddig sikerrel jártam :) Neked is menni fog, csak egy kicsit gyakorolnod kell.

    VálaszTörlés
  2. Neken ez az alaplakk hatalmas csalodas volt. En is a csillamos lakkok miatt vettem, de en csak nagy kinszenvedes aran, apro darabokban tudtam lekaparni. Ugy nezett ki a dolog, hogy mindegy lett volna, ha anelkul kaparom le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először nekem is apróbb darabokban jött le, de után szépen jött. Megvártad míg teljesen megszárad?

      Törlés
  3. Nekem bejött az alaplakk is, a szivacsos technikát meg egyszerűen imádom!

    VálaszTörlés
  4. Jaj az első tényleg katasztrófa lett, de ne aggódj ezzel nem vagy egyedül! Külön dicséret, hogy meg merted mutatni...:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a második nem rossz, nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)