2012. szeptember 10., hétfő

Haul: essence again

Sziasztok!

A biztonság kedvéért még egyszer betértem a Rossmannba...És milyen jól tettem, minden 99 Ft höhö!


Többször olvastam már pozitív véleményt ezekről a lakklemosókról, így ennyi pénzért kettőt vettem belőle, még mindig olcsóbban jöttem ki. :)


És, hogy erről az alaplakkról mennyi jó véleményt olvastam! Nem hagyhattam ki!


Színváltós szájfény, csak úgy. :D



Volt egy nagyon jó szájkontúrceruzám, hamar el is használtam és sikerült mellényúlnom egy másikkal, reménykedem, hogy ez szintén jó lesz. :)


Örülök, hogy a finishben még sikerült kifognom ezeket a dolgokat! :)

6 megjegyzés:

  1. Jajj, azt a lakklemosót mennyire szerettem volna én is, csak már nem láttam sehol! :( Megérte visszanézned! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja olyan okos voltam, hogy elfelejtettem először, de még szerencse is! :)

      Törlés
  2. jajjajjaj de jó dolgok! :) az alaplakk egy csoda!!

    VálaszTörlés
  3. Én is ma vettem meg ezt a lakkot, én eddig nem hallottam róla, de ezek szerint jót választottam a sok olcsóság közül:))

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)