2012. május 22., kedd

Haul: Maggie's

Sziasztok!

Nagy turis vagyok, de leginkább csak a Hádába szoktam járni. Babus posztja hatására viszont be kellett néznem az Oktogonon lévő Maggie's-be is. Voltam már többször, de kicsit drágállottam. Most azonban nem bírtam ellenállni. :)

H&m-es ruha, pont jó lesz a nagy melegben egy saruval császkálni vagy strandra is akár. Kicsit be kell vetetnem belőle, de a fazonja nagyon tetszik, ami most nem annyira látható, hogy mell alatt húzott kissé. 1590 Ft volt.


Ezért a  neon zöld farmer rövid naciért odavagyok. Élőben még durvább a színe, milyen jó lesz majd, ha lebarnulok. :) New Look, 1390 Ft. (Igaz, hogy 13 évesekre tervezték, ezt már csak itthon vettem észre. :D )


Melyik tetszik jobban?

9 megjegyzés:

  1. óóóóóóh , az a rövid nadrág :$$

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper mindkettő! :)

    VálaszTörlés
  4. ó ez a naci szuper!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó a naci!:D amugy maggie's kb mennyivel drágább mint a darabos háda?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem pár száz forinttal csak, de természetesen nem minden, érdemes benézni. :)

      Törlés
  6. J'adore le short! J'aime vert!!!Bisous:)


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  7. úúú szuper cuccok *-* főleg a ruha :$ én se hagytam volna ott *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)