2012. április 27., péntek

Outfit of the day: Szandál zoknival?!

Sziasztok!


Igen, én hordom a szandált zoknival. :) Igaz, csak olyan szandállal/magassarkúval, aminek a sarokrésze zárt. Azt hittem, hogy könnyedén fogok találni ilyen zoknikat, természetesen nem pamutra gondolok, hanem ilyen "harisnya anyagúakra". De sajnos ez az egyetlen darab, amit találtam, pedig szeretnék még világos szürkében és pasztell színekben is akár.



A pólót és a nacit már láthattátok korábbi outfit bejegyzésekben itt és itt. Valamilyen különös vonzódást érzek a nadrág iránt...



Blézer: Bhs (turi)
Póló: H&m
Nadrág: Dunnes (turi)
Szandál: H&m
Zokni: Calzedonia
Táska: H&m
Napszemüveg: Tally Weijl



Nektek tetszik a szandál zokni kombó? Esetleg bevállalnátok vagy ez már túl sok?

7 megjegyzés:

  1. Tetszik az outfit,csak a szandál+zokni nem az én világom,ezenkívül minden nagyon jó:) A nadrágnak nagyon szép a színe,a szandál pedig magában nagyon csúcs :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik minden, de nekem sem jön be annyira ez a szandál-zokni kombináció! Valahogy annyira elterjedt már az, hogy mennyire nem oké együtt, hogy nem tudnám már megszokni.

    VálaszTörlés
  3. Gondoltam, hogy megosztó lesz a dolog (amit nem is bánok), de örülök, hogy az outfit többi része tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Úúú de jó. :) Ez nagyon tetszik, nekem itt még a szandál + zokni is bejön.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem tök jó ! És ami a legjobb, hogy neked szuperül áll! :) PUszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)