2012. április 8., vasárnap

Happy Easter! DIY rings

Sziasztok!


Sok blogon lehet látni ezt a fajtáját a "csináld magad" gyűrűknek, én először Diánál láttam. Rögtön meg is tetszett az ötlet és én is rendelésre adtam a fejem. Kezdésnek öt gyűrűalapot és öt lencsét rendeltem, hogy lássam, mégis mennyire tudom én ezt megcsinálni, nem vagyok egy nagy kézműves. :) Jelentem: küldetés teljesítve! :)






A dolog lényege, hogy kilakkoztam az alapot és a lencsét is egyaránt. Én még egy pici ragasztót is nyomtam a szélükbe, biztos, ami biztos. A képeken is látszik, hogy a fekete nem lett valami szép, valamint volt még, hogy túl erősen nyomtam és elcsúszott a lencse, amikor még nem száradt meg a lakk, de nem feltűnő. 



Az Alkotók boltjából rendeltem mindent és még biztos, hogy fogok! :) 

Hogy tetszenek? 

9 megjegyzés:

  1. Ahh:-) nagyon tetszik, ötletes darabok ;) a zöld és a pink a kedvenceem *-* <3

    VálaszTörlés
  2. A pink nagyon ütős, de a vajszínű sem rossz! :) Tökre feldobhat egy szettet egy ilyen gyűrű, használd sokat :)

    VálaszTörlés
  3. Jók lettek - főleg a pink és a zöld.

    VálaszTörlés
  4. a menta és a nude nagyon lovely:)

    VálaszTörlés
  5. Valaki linkelhetne már eladót, mert én nem találok sehol :D :(
    PEdig a fél életem ráment már :$
    Egyébként nekem ez a fajta nem tetszik jobban mint a Diáé, ez olyan furi alakú, de ez is megtenné...nekem pont a fekete tetszik itt most a legjobban :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én badbaba-tól rendeltem. http://alkotokboltja.hu/Shop/index/8858

      Törlés
  6. Nagyon tetszenek :$ főleg a pink, és a vaj színű tetszik :$

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik mindegyik!Tuti csinálok majd én is!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)